Uslovi korišćenja
Poštovani kupci,
Posetom ili kupovinom u internet prodavnici https://zdravahranaimela.rs (u daljem tekstu: “Trgovina Imela Beograd”) prihvatate naše Opšte uslove prodaje (u daljem tekstu: „Opšti uslovi“) koji su navedeni u daljem tekstu. Opšti uslovi se primenjuju isključivo na teritoriji Republike Srbije.
Stranice kao i ostale usluge Trgovine Imela Beograd (kupovina putem Trgovina Imela Beograd internet prodavnice uz dostavu ili lično preuzimanje), mogu se koristiti za Vašu privatnu upotrebu bez ikakvih naknada za korišćenje, a na način i u skladu sa uslovima navedenim u nastavku.
Molimo Vas da pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo. Trgovina Imela Beograd internet prodavnica zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova. Izmenjena verzija Opštih uslova će biti dostupna na našem sajtu zdravahranaimela.rs.
- PREDMET OPŠTIH USLOVA
Opšti uslovi definišu postupak registracije, naručivanja, plaćanja, isporuke, preuzimanja i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet prodavnici zdravahranaimela.rs (u daljem tekstu: “Internet prodavnica“).
- PRODAVAC ROBE
Prodavac robe Trgovina Imela Beograd internet prodavnica je Trgovina Imela Beograd, sa sedištem u Beogradu, na adresi Otona Župančiča 44, 11070 Novi Beograd (u daljem tekstu: “Prodavac”).
- KUPAC ROBE
Kupac robe je svaki posetilac Trgovina Imela Beograd internet prodavnice, koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, artikal (ili više artikala) plati karticom i pošalje narudžbinu.
Da biste vršili kupovinu putem Trgovina Imela Beograd internet prodavnice, morate imati najmanje 18 godina.
- REGISTRACIJA
Prilikom posete naše Trgovina Imela Beograd internet prodavnice i pre realizacije kupovine, imate mogućnost da se registrujete i otvorite nalog na našoj Trgovina Imela Beograd internet prodavnici. Registracija i otvaranje naloga Vam čini svaku sledeću kupovinu bržom i jednostavnijom.
Proces registracije je jednostavan i možete ga brzo obaviti u svega par koraka. Odaberite opciju „Registruj se“, navedite ime i prezime, adresu elektronske pošte, kreirajte korisničko ime i upišite željenu lozinku. Nakon potvrde dugmeta „Uloguj se“ dobićete podatke za registraciju na navedenu adresu elektronske pošte. Da biste potvrdili registraciju potrebno je da pratite instrukcije iz navedene elektronske pošte.
Prilikom registracije, snosite odgovornost za tačnost i potpunost unetih podataka prilikom registracije.
Ukoliko u međuvremenu dođe do bilo kakve promene podataka koje ste uneli prilikom registracije, molimo Vas da što pre ažurirate Vaš korisnički nalog, odnosno da nas obavestite o nastalim promenama putem e-mail adrese info@zdravahranaimela.rs.
- SIGURNOST
Prilikom registracije korisničkog naloga na Trgovina Imela Beograd Internet prodavnicu, Vi kreirate lozinku koju ste dužni da ne otkrivate drugim osobama. Vi ćete snositi odgovornosti za sve radnje na internet stranicama i porudžbine izvršene preko Vašeg korisničkog naloga.
Ukoliko Vam je poznato ili sumnjate da je nekom poznata Vaša lozinka, možete samostalno da resetujete lozinku i uputstva za promenu će Vam stići na registrovanu e-mail adresu. Ukoliko postoji bilo kakva sumnja da postoji propust u sigurnosti, Trgovina Imela Beograd internet prodavnica ima pravo da od Vas traži da promenite lozinku ili može da blokira Vaš korisnički nalog. Sve stranice Trgovina Imela Beograd internet prodavnice na kojim se vrši razmena poverljivih podataka (lozinka, plaćanje putem interneta i sl.) zaštićene su upotrebom SSL sigurnosnog protokola (256-bitna zaštita podataka). SSL zaštitno kodiranje je standardna tehnologija zaštite podataka koja omogućava sigurnu razmenu podataka između Vašeg pretraživača i stranica Trgovina Imela Beograd internet prodavnice.
- USLOVI KUPOVINE
Postupak i uslovi kupovine/prodaje robe putem Trgovina Imela Beograd internet prodavnice realizuju se kroz sledeće faze:
- Faza poručivanja;
- Faza registracije (opciono);
- Faza plaćanja;
- Faza dostave ili ličnog preuzimanja;
- Faza povrata/reklamacije robe.
6.1 PORUČIVANJE
Kupovinu preko Trgovina Imela Beograd internet prodavnice možete izvršiti kao registrovani korisnici, ili kao gosti. Ukoliko ste postojeći korisnik, da biste obavili kupovinu potrebno je da se prijavite tako što ćete odabrati opciju “Prijava” (ili “Postojeći kupac? Kliknite ovde da se ulogujete” pre unošenja podataka za kupovinu) i uneti svoju adresu elektronske pošte i lozinku.
- 6.1.1 Proizvodi i cene
Preko Trgovina Imela Beograd internet prodavnice, kupac može da kupi sve proizvode koji su istaknuti na internet stranici u trenutku isporuke, pri čemu proizvodi u svemu odgovaraju pratećim deklaracijama koje su objavljene uz proizvode (u daljem tekstu: „Proizvodi“). U slučaju da Prodavac u tom trenutku nema neke od proizvoda raspoložive na stanju, obavestiće Kupca o tome u najkraćem roku slanjem poruke elektronskom poštom (e-mail) ili dostavljanjem obaveštenja na korisnički nalog.
Cene Proizvoda u Trgovina Imela Beograd internet prodavnici su iskazane u srpskim dinarima (RSD), sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om).
- 6.1.2 Pronalazak željenog proizvoda
Do željenog proizvoda možete doći pretragom putem glavnog menija, odabirom kategorije ili naziva proizvoda. Kada pronađete proizvod koji želite da poručite, kliknite na njegovu sliku kako biste ušli na stranu sa detaljnim prikazom. Željeni proizvod odabirom opcije „Dodaj u korpu“ ubacujete u svoju internet korpu u količini koju odredite. Ukoliko želite da kupite još proizvoda ponovite postupak. Nakon toga, imate opciju da rukovodite proizvodima u svojoj korpi odabirom opcije „Pogledaj korpu“. Kada ste završili sa kupovinom prelazite na opciju „Plaćanje”.
- 6.1.3. Sadržaj korpe
Sadržaj korpe biće sačuvan i ukoliko napustite Trgovina Imela Beograd internet prodavnicu, pa se vratite u roku od 48 časova. Kako se stanje proizvoda na lageru ažurira jednom u 24h može se desiti da željeni artikal u trenutku kada odaberete opciju „Plaćanje” nije više raspoloživ. U tom trenutku sadržaj korpe će se automatski osvežiti i Vi ćete imati informaciju o raspoloživosti željenih artikala.
- 6.1.4 Poručivanje
Kada ste završili sa odabirom i dodavanjem proizvoda u korpu, naručivanje se nastavlja odabirom opcije „Plaćanje.“ Proizvodi se naručuju elektronskim putem. U ukupnu cenu obračunati su i troškovi poštarine. Odabirom opcije „Plaćanje“, otvara se polje u koje je neophodno da unesete detalje za naplatu (ime i prezime, naziv kompanije (opciono), adresa, broj telefona i adresa elektronske pošte), kao i da odaberete da li želite da lično preuzmete kupljene proizvode ili želite da Vam se dostave na Vašu adresu. Odabirom opcije „Naručite“ poručivanje sa Vaše strane se smatra završenim. Porudžbina se smatra izvršenom kada Vam stigne potvrda da je porudžbina primljena od strane Prodavca na adresu elektronske pošte kojom ste se registrovali kao kupac, ili koju ste naveli kada ste porudžbinu izvršili kao gost.
Ukoliko ne dobijete ovakvu poruku, molimo Vas da proverite Junk/Spam folder. Ukoliko niste primili e-mail, ulogujte se na prodavnicu i proverite da li ste se registrovali sa ispravnom e-mailom adresom i proverite da li je narudžba u korpi. U tom slučaju ponovo potvrdite porudžbinu. Nakon potvrde porudžbine korpa će se isprazniti, pa ukoliko niste primili nikakvu potvrdu, ponovite kupovinu.
Prodavac se obavezuje da će isporučiti sve poručene proizvode koje u trenutku isporuke ima na zalihama prodavnice iz koje se isporučuje roba na adresu kupca. Ukoliko Prodavac nije u mogućnosti da isporuči bilo koji od poručenih proizvoda, kontaktiraće kupca robe telefonom, e-mailom ili putem korisničkog naloga, a u vezi sa zamenom proizvoda ili otkazivanja poručenog proizvoda. Svi ostali poručeni proizvodi biće isporučeni.
Nakon potvrde porudžbine isti su neopozivi (osim u slučajevima i po proceduri predviđenoj važećim zakonima).
Realna vrednost poručene robe bez proizvoda kojih nema na zalihama prodavnice i sa ostvarenim popustom mora biti minimalno 500 dinara kako bi dostava bila besplatna. U suprotnom, dostava će biti naplaćena u iznosu koji će biti jasno uočljiv pre nego što izvršite plaćanje.
- 6.1.5 Otprema robe
Poručena roba biće spakovana na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Kupac je dužan da prilikom preuzimanja poručene robe proveri eventualna oštećenja i odmah ih reklamira dostavljaču koji je robu dostavio ili trgovcu ukoliko robu preuzima lično u maloprodajnom objektu, kao i da odbije preuzimanje robe na kojoj su vidljiva oštećenja. Ukoliko naknadno primeti oštećenja na robi i robu nije vratio dostavljaču ili trgovcu, kupac je dužan da neispravnu robu ne baca, već da kontaktira Trgovinu Imela Beograd internet prodavnicu u najkraćem mogućem roku, kako bi robu preuzeli skladno dogovoru sa kupcem. U ovom slučaju, kupac je dužan da dostavljaču ili trgovcu vrati i fiskalni račun.
Proveru ispravnosti porudžbine vrši kupac, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju.
Prodavac zadržava pravo da odbije dostavu poručene robe, ukoliko utvrdi kršenje ovih Opštih uslova sa kojima se kupac upoznao i koje je prihvatio pre same kupovine.
- 6.1.6 Dostava i lično preuzimanje
Prodavac se obavezuje da će kupcu dostaviti poručene proizvode na adresu koju je sam naveo.
Isporuka robe se vrši isključivo na teritoriji grada Beograda, od strane našeg dostavljača. Troškove isporuke robe snosi kupac, a iznos isporuke će biti obračunat prilikom same porudžbine i plaćanja.
Kupac ima pravo da poručene proizvode lično preuzme u maloprodajnom objektu, najkasnije 24 sata nakon primljenog obaveštenja da su poručeni proizvodi spremni za preuzimanje. Prodavac obaveštava kupca putem jednog od navedenih načina (e-mail, telefonski poziv, SMS).
- A) Plaćanje putem naloga za uplatu
Biranjem ove opcije, Prodavac će Vam na e-mail adresu poslati neophodne podatke za vršenje uplate cene putem naloga za uplatu, koji se može izvršiti kod ovlašćenih institucija i firmi, ili putem online bankinga;
- B) Plaćanje pouzećem
Biranjem ove opcije, Kupac će ukupan iznos cene platiti u gotovini pouzećem, dostavljaču.
- 6.1.8 Dostavljanje Proizvoda
Sve porudžbine dostavlja naš dostavljač, svakim radnim danom od 09h do 17h, a subotom i nedeljom od 09 do 13h. Dostava će se obaviti u roku od 24 do 48h od trenutka poručivanja.
Jedan kupac može kreirati isključivo jednu porudžbinu u toku jednog dana. Kreiranje većeg broja porudžbina, smatraće se kršenjem uslova i pravila i može rezultovati blokadom korisničkog naloga i neisporukom odabranih artikala.
- 6.1.9 Odustanak od kupovine (povrat)
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača kupovina putem naše internet prodavnice smatra se prodajom na daljinu. Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod isporučen, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz članova 34 i 35 Zakona o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – drugi zakon). Jednostranim raskidom kupac se oslobađa ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povrata robe. U slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca. Iznos plaćenih proizvoda biće vraćen kupcu u najkraćem roku a najduže u roku od 14 dana od dana vraćanja proizvoda, isključivo putem uplate iznosa na tekući račun kupca, koji je kupac naveo u “Odustanku od kupovine” ili “Reklamacionom listu”.
Trgovac može da uskrati povrat novca ukoliko utvrdi da roba nije u ispravnom stanju usled neadekvatnog ili nepravilnog rukovanja istom od strane potrošača. Prilikom povrata robe istu je potrebno vratiti u ispravnom stanju, nekorišćenu i u originalnom pakovanju na kome ne sme biti oštećenja, sa fiskalnim računom. Kupac je dužan da vrati robu trgovcu ili licu ovlašćenom od strane trgovca, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je potrošač poslao robu pre isteka gore navedenog roka od 14 dana. Troškove vraćanja robe i novca snosi isključivo kupac, izuzev u slučajevima kada potrošač od trgovca dobije neispravan ili pogrešan proizvod.
Reklamacija robe
Kupac ima pravo da izvrši reklamaciju kontaktiranjem Prodavca putem e-mail adrese: info@zdravahranaimela.rs ili pisanim putem na adresu sedišta Prodavca: „Trgovina Imela Beograd“, Otona Župančiča 44, 11070 Novi Beograd, PAK 190191.
Reklamacije su dozvoljene u sledećim slučajevima:
- Isporuka robe koja nije poručena;
- Isporuka robe koja nije saobrazna robi koja je poručena;
- Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu;
Prilikom preuzimanja pošiljke, kupac je dužan da u prisustvu dostavljača proveri dostavljeni paket. Ukoliko na dostavljenom paketu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) kupac nije dužan da preuzme paket. Prodavac će o daljem postupku obavestiti kupca u najkraćem mogućem roku.
Ukoliko kupac Prodavcu dostavi ispunjen formular za reklamacije (putem pošte na adresu sedišta ili e-mailom), Prodavac će u najkraćem mogućem roku uzeti u razmatranje kupčevu reklamaciju, te ga obavestiti o ishodu. U slučaju usvojene reklamacije i vraćanja proizvoda, Prodavac će izvršiti povrat novca kupcu u najkraćem roku, a najkasnije u roku od 14 dana od dana usvojene reklamacije i vraćanja proizvoda, isključivo putem uplate iznosa na tekući račun kupca, koji je kupac naveo u “Odustanku od kupovine” ili “Reklamacionom listu”.
- INTELEKTUALNA SVOJINA
Sadržaj prikazan na Internet stranici zdravahranaimela.rs vlasništvo su Prodavca i ne mogu se koristiti bez prethodne saglasnosti Prodavca. Sve informacije dostupne na Internet stranici zdravahranaimela.rs isključivo su informativnog karaktera, ne smeju se koristiti u komercijalne svrhe niti distribuirati trećim licima. Za svako komercijalno korišćenje sadržaja na Trgovina Imela Beograd internet stranici kontaktirajte Trgovina Imela Beograd putem e-mail adrese info@zdravahranaimela.rs
8.OPISI I SLIKE PROIZVODA
Prodavnica nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, kao i da koristi što verodostojnije fotografije artikala, međutim nije u mogućnosti da garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni i pouzdani. Ako proizvod koji je kupac kupio odstupa od podataka koji su navedeni na Internet stranici zdravahranaimela.rs, tj. objavljenoj deklaraciji, kupac ga možete vratiti u nekorišćenom stanju po proceduri sa sajta Odustanak od kupovine/reklamacije, a internet prodavac će izvršiti povraćaj novca.
- DOSTUPNOST Trgovina Imela Beograd INTERNET PRODAVNICE
Prodavac nastoji da Vam da najbolju moguću ponudu usluga, pri čemu ne može garantovati da će usluge na internet stranici zdravahranaimela.rs odgovarati Vašim potrebama. Prodavac takođe nije u mogućnosti da garantuje da će usluga biti bez grešaka. Ukoliko dođe do greške, molimo Vas da je prijavite našem Kontakt centru na 060 1777 696 ili na e-mail info@zdravahranaimela.rs kako bismo je otklonili na najbrži mogući način.
Internet prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. Pristup na internet stranice Trgovina Imela Beograd internet prodavnice ponekad može biti nedostupan zbog održavanja ili uvođenja novih sadržaja, kao i u slučajevima nepredviđenih okolnosti koje nastojimo da otklonimo u najkraćem roku. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja Internet stranica može biti kraći vremenski period nedostupna, o čemu će svi korisnici i kupci biti obavešteni.
- EKSTERNE USLUGE
Usluge koje Vam pruža Trgovina Imela Beograd internet prodavnica ne uključuju troškove koje snosite korišćenjem računarske opreme i druge elektronske uređaje, niti usluge za pristup našim stanicama. Prodavac nije odgovoran za troškove koji nastanu upotrebom telefona, interneta ili za bilo koje druge troškove koji mogu nastati prilikom poručivanja ili pregleda naše internet stranice.
- POVEZANE INTERNET STRANICE
Internet stranice Trgovina Imela Beograd internet prodavnice sadrže linkove za pristup internet stranicama trećih strana i materijalima na tim stranicama, koji su izvan kontrole Prodavca. Korisnici internet stranicama trećih strana pristupaju na sopstvenu odgovornost i Prodavac neće snositi odgovornost za sadržaj na internet stranicama trećih strana.
Deo internet stranica Trgovina Imela Beograd internet prodavnice uključuje mogućnost oglašavanja trećih strana, i oglašivači su odgovorni za usklađenost svojih marketinških materijala sa propisima. Prodavac nije odgovoran za bilo kakvu neusklađenost ili nepravilnost marketinških materijala trećih strana.
- IZMENE I DOPUNE OPŠTIH USLOVA
Kako bi internet prodaju svojih proizvoda unapredio i konstantno usklađivao sa zakonskim pravilima, Prodavac zadržava pravo da u bilo kom trenutku, ukoliko to smatra potrebnim, vrši izmene i dopune Opštih uslova. Sve izmene Opštih uslova stupaju na snagu objavljivanjem na internet stranicama Trgovina Imela Beograd internet prodavnice. Ukoliko nastavite da koristite internet stranice Trgovina Imela Beograd internet prodavnice i usluge koje pružamo na njima, smatraće se da ste saglasni sa izmenjenim Opštim uslovima. Prodavac neće snositi odgovornost za posledice proizašle iz promene internet sadržaja, osim ako zakonom nije predviđeno drugačije.
U slučaju da se ne slažete sa našim Opštim uslovima, molimo Vas da odmah prestanete sa korišćenjem internet stranica Trgovina Imela Beograd internet prodavnice, te Vas molimo da nas kontaktirate putem e-maila na adresu info@zdravahranaimela.rs, pozivom našeg kontakt centra 060 1777 696 ili pisanim putem slanjem pisma na adresu Otona Župančiča 44, 11070 Novi Beograd, PAK 190191, kako bismo Vas izbrisali iz baze kupaca Trgovina Imela Beograd internet prodavnice u najkraćem roku.
- NEISPORUKA ROBE
Prodavac zadržava pravo neisporuke porudžbine u svakom trenutku ukoliko postoji sumnja na zloupotrebu ili kršenje neke od odredaba Opštih uslova ili relevantnih propisa. Sumnja na zloupotrebu ili kršenje neke od odredaba Opštih uslova povlači sa sobom brisanje kupca iz baze Trgovina Imela Beograd internet prodavnice i onemogućavanje novih porudžbina. Prodavac takođe zadržava pravo neisporuke porudžbine u svakom trenutku ukoliko postoji sumnja koja ukazuje na to da bi isporukom robe moglo doći do ugrožavanja fizičkog ili psihičkog integriteta zaposlenih koji vrše isporuku robe.
- MERODAVNO PRAVO I NAČIN REŠAVANJA SPOROVA
Na ove Opšte uslove i online trgovinu primenjuju se Zakon o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014, 6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) i drugi relevantni propisi Republike Srbije.
U slučaju spora između prodavaca i kupca, prodavac i kupac će nastojati da mirnim putem reše spor. Ukoliko mirno rešenje spora ne bude moguće, ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda prema mestu prebivališta kupca (potrošača).
- KONTAKTIRAJTE NAS
U slučaju da imate pitanja u vezi sa odredbama ovih Opštih uslova, načina i uslova kupovine preko naše Trgovina Imela Beograd internet prodavnice, molimo Vas da nas kontaktirate bez ustručavanja putem e-maila na adresu info@zdravahranaimela.rs, pozivom našeg kontakt centra 060 1777 696 ili pisanim putem slanjem pisma na adresu Otona Župančiča 44, 11070 Novi Beograd, PAK 190191, kako bismo Vam u najkraćem roku izašli u susret i pomogli.